Imperial înseamnă calitate, atenție la detalii, atmosferă plăcută, înseamnă o echipă care știe cât de important este pentru dumneavoastră evenimentul organizat; acesta poate fi o recepție, o nuntă, un botez, un majorat, o onomastică, un eveniment corporate, cultural sau de alt tip. Vom face tot ce se poate ca totul să fie perfect!
Hotel Restaurant Imperial Sighișoara dispune de mai multe săli de evenimente care se pretează atât pentru organizarea unor evenimente mai mici, de câteva zeci de persoane, cât și pentru evenimente mari, de până la 500 de persoane. La cerere, vă putem oferi și cazare în hotelul nostru.
Sala de conferinte
Potrivită organizării de simpozioane, conferințe, training-uri, prezentări de produse, sala de conferințe a Hotelului Imperial are 100 mp, capacitate 70 de locuri în dispunere teatru și 60 de locuri în dispunere teatru, 50 locuri sală de clasă și U-Shape. Sala de conferințe este dotata cu videoproiector, ecran de proiecție, flipchart si internet wireless.
Oaspeții pot opta pentru serviciile oferite de restaurantul hotelului: pauze de cafea, gustări și mese principale.
Pentru astfel de activități, vom pune la punct detaliile pe care le doriți, astfel încât evenimentul sa fie o reușită!