Hotel Restaurant Imperial Sighisoara
Pleasing people every day

Termeni si conditii - GPDR

Conditii rezervari online prin site

Atentie! Cererea Dvs de rezervare va trebui validata de catre noi. Va vom contacta in curand pentru confirmare!
Attention! Your reservation request needs to be validate by us. We will contact you soon for confirmation!

GPDR – protectia datelor cu caracter personal

Stim ca sunteti preocupata/preocupat de modul in care sunt pastrate si utilizate informatiile despre dumneavoastra. Apreciem increderea acordata Perin Srl pentru modul profesionist in care face acest lucru, protejandu-va datele si respectandu-va drepturile.
Incepand cu 25 mai 2018, a devenit aplicabila cea mai recenta reglementare europeana cu privire la protectia datelor cu caracter personal, Regulamentul 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“Regulamentul”). Este posibil sa fi auzit referiri la acesta ca GDPR – General Data Protection Regulation.
In acest context, va reasiguram de importanta pe care o acordam datelor personale si respectarii obligatiilor cu privire la securitatea acestora si dorim sa va informam asupra drepturilor pe care le detineti, in conformitate cu noul Regulament.
Care sunt datele pe care le prelucram?
Prelucram datele cu caracter personal pe care ni le furnizati in mod direct, precum si date care sunt generate pe baza acestora. De exemplu:  date de tranzactionare, adresa IP, informatii ce rezulta din neconformitatile semnalate de orice persoana etc. Putem colecta date cu caracter personal in momentul in care utilizati site-urile noastre, in derularea relatiilor contractuale sau in scopul prestarii de catre noi a serviciilor.
Cand avem nevoie de consimtamantul dumneavoastra?
Doar cu acordul dumneavoastra expres, datele va vor fi utilizate si in scop de marketing direct, pentru a va trimite informari cu privire la cele mai potrivite produse si servicii pe care vi le putem pune la dispozitie.
Datele dumneavoastra sunt prelucrate insa mai ales in executarea contractelor pe care le incheiem si in indeplinirea obligatiilor legale care ne revin, de exemplu pentru prevenirea fraudelor, cunoasterea clientelei, prevenirea spalarii banilor, combaterea finantarii terorismului, dar si in legatura cu gestionarea controalelor din partea autoritatilor in ceea ce priveste relatia cu clientii. Cand raspundem sesizarilor dumneavoastra prelucram o serie de date in interesul nostru legitim pentru a ne imbunatati serviciile, securitatea si pentru a ne instrui echipele, toate cu scopul final de a va oferi servicii de calitate la nivelul asteptarilor dumneavoastra.
Transmitem mai departe datele dumneavoastra?
Pentru a va putea furniza serviciile si produsele noastre este necesar sa permitem unor prestatori de servicii accesul la datele dumneavoastra (curieri, emitenti de carduri, alte institutii financiare, furnizori externi etc). De asemenea, pot exista situatii in care legea ne obliga sa facem anumite raportari ori sa permitem accesul la date autoritatilor de supraveghere, fiscale sau judiciare.
Atunci cand transmitem date catre entitati din afara Uniunii Europene/Spatiului Economic European, solicitam acestora garantiile de securitate impuse de Regulament.
Cat timp prelucram datele dumneavoastra?
Datele dumneavoastra sunt prelucrate pe durata derularii relatiei contractuale, precum si ulterior, in vederea conformarii cu obligatiile legale aplicabile (cum ar fi obligatia de arhivare).
Ce drepturi va revin conform Regulamentului?
Dreptul de acces la date; dreptul la rectificare; dreptul la stergerea datelor sau “dreptul de a fi uitat”; dreptul la restrictionarea prelucrarii; dreptul la portabilitatea datelor; dreptul la opozitie; dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activitati de prelucrare automate; dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar.
De ce primesc mesaje de marketing?
In cazul in care, in prezent, primiti mesaje de marketing din partea Perin Srl, inseamna ca ati optat in acest sens in mod expres, in relatia cu Hotel Imperial sau societatea comerciala. Scopul acestor mesaje este de a va tine la curent cu produsele, serviciile si ofertele noastre. Speram sa le gasiti utile. Puteti insa schimba oricand alegerea si va puteti retrage acordul de a primi mesaje de marketing.

Ne puteti contacta apeland

40365433846

(apelabil din orice retea, inclusiv international) sau prin formularul de contact alaturat.

Va multumim!

CONTACT

Formular de contact